18 Kasım 2012 Pazar

Zey Zey 2. ayını bitirdi:)))

 Yorucu olan ilk günleri atlattık, birbirimize alışma süreci, lohusalığın pik yaptığı duygusallıkta zirve günler biraz da olsa geride kaldı.
 Kızımın tepkilerini, ağlama çeşitlerini öğrendik ve öğreniyoruz:). Hemen hemen 3haftadan sonra ; kızım acıktığında , altı kirlendiğinde, canı yandığında ve malesef gazı olduğunda değişik ağlama şekilleriyle kendini ifade ediyor. Benim kızım fazlaca işitsel ve dokunsal bir bebek . Şimdiden hatta erken doğmasına rağmen doğduğundanberi , derin uykuda dahi olsa odaya birisi girdiğinde  "hı hııı" diye bir tepki veriyor. İstemediği bir yerine dokunursam "ı ııı" diyor ve beni çok şaşırtıyor :)). Belki bütün bebekler böyledir bilemiyorum ama ileride kendini başkalarına sevdirmeyen bir kız olmaz inş. :))) Bugün cilt kuruluğu(atopik dermatit) başalngıcı  sebebiyle doktorumuzun verdiği( ABCDerm + ATO) kremi uykuda sürebildim ama o esnada bile sürekli sağo sola başını çevirip, kolları bacakları kıpırdattı ve  beni baya zorladı , zaten tüm vücut bittiğinde uyanmıştı :(
...
             Anneliğin tadını , yorgun geceleri atlatmış olarak yavaş yavaş daha fazla yaşamaya başladım. Aslında yine birkaç defa uyanılsa da hem beden alışıyor hemde artık o ağlamadan mızırtısına uyanıp beslediğim için daha rahat geçiyor :)Tabi hala uykuya geçişde ciddi zorlanıyoruz. Uyuduktan sonra gece çok sorunlu geçmiyor çok şükür(maşallah ).Yine de bazı günler 1-2 saati buluyor uykuya dalmak. Dün gittiğimiz kontrol de doktorumuz "humana iyi geceler çayını" tavsiye etti.Tamamen bitkisel 1. haftadan sonra kullanılabiliyor. Kendi çocuklarında da etkili olmuş ki doktorumuza güveniyorum, bakalım deneyeceğim. Kuzucuğum ağlamadan , huzursuz olmadan uykularına dalar inş.:))

...

           Kızçem maşallah premature doğup 20li persantillerdeyken , dünkü kontrolümüzde 50-60 civarında olduğunu öğrendik. Doktor teyzemiz çabuk ulaşmış dedi şükürler olsun. Minyatür kızım yaşıtlarını yakaladı elhamdulillah:)))
Yorum Gönder