12 Ağustos 2012 Pazar

MÜJDENİN BÖYLESİ

Tarih :02.02.2012
Yer : Kartal Eğitim Araştırma Hastanesi (ACİL YEŞİL ALAN )

    Kan tahlilimi vereli  yaklaşık bir saat olmuştu . Acilde eşim nöbette , dışarısı kıyamet ,hastalar sırada. Bende doktor koltuklarından birine oturmuşum gözüm ekranda ,elim f5 tuşuna tekrar tekrar basmakta. Yoğun bir şekilde hasta bakan eşim her muayene sonrası gözüme merak ve endişeyle bakmakta. Kalbim yerinden çıkacak gibi ,umut ve umutsuzluk arasında gidip geliyorum ve  dilimde dua . Bir kez daha f5 tuşuna basıp labaratuvar sonuç sayfasını yeniliyorum ki; oda da kim var kim yok umursamadan gözyaşları içinde eşime sesleniyorum. Sonuçlar bizim bir yavrumuzun olacağını , içimde bir canlının varlığını söylüyor...
   Sevinç gözyaşları ile şükürler konuyor dilime , başta annemi arıyor ağlaşıyorum . Şükrün , sevincin ve heyecanın böylesi , müjdenin böylesi...
   ve serüven başlıyor ...


Geç kalmış bir blog belki ama daha fazla geç kalsın istemedim . Şimdilerde 32. haftamızı yaşıyoruz .Önceki haftalara dair önemli kısa geçişler yapıp yoluma devam etme düşüncesindeyim. Kızım için ona kalıcı mutluluklar bırakma niyetiyle ...

2 yorum:

Haydi mutfağa dedi ki...

Canim benim
Beni de aglattin.
Evladin sağlıklı hayırlısında kucağına alırsın insallah
Dualarım seninle

Unknown dedi ki...

amin inş. sizin duanız benim için çok kıymetli,çünkü annesiniz hemde çok tatlı bir pembe bulutun annesi :)))