13 Ağustos 2012 Pazartesi

HAMİLEYKEN VE SONRASINDA OKUNABİLECEK BİRKAÇ KİTAP




UÇURTMA YAYINLARI "ÇOCUĞUMU BEN YETİŞTİRİYORUM " SETİ
Bu set konusunda uzman Doktor, Pedagog, Psiklog ve diğer meslek mensupları tarafından hazırlanmış. Çocuk yetiştirmesini çok beğendiğim bir dostumun tavsiyesi ile almıştım . Sadece ilk kitap hamilelik ile ilgili olup, çocuğun sosyal zekası ,oyun dünyası , anne baba olmanın  incelikleri vb. konularda uzun yıllar istifade edilebilinecek bir eser olduğunu düşünüyorum.


SABAHAT PAKTUNA KESKİN  "ANNELİK AKADEMİSİ" KİTAPLARINDAN



Benim edindiğim şimdilik bu üç kitabı, Sabahat Paktuna Keskin iki uzamanlık dalinı bitirmiş bir  Pediatrik Nörolog olması ve gönderdiğim birçok hastamında geri dönütlerinin olumlu olması gerekçesiyle de benim için kıymetli bir hekim. Bu üç kitaptan Doğru İletişim hariç isitfade ettim...


0-1 YAŞ BEBEK BESLENMESİ "PROF. DR . HİLAL MOCAN"
Yeni yeni okuduğum , çok faydalı bilgilerin olduğu bir kitap:)))Bebişlerimizi sağlıkla besleyelim...
ANNELİK SANATI "ADEM GÜNEŞ
ADEM GÜNEŞ , radyo programlarından tanıdığım bir Pedagog. Çok keyifle dinlediğim sohbetlerinden sonra bu kitabı da keyifle okudum:))


YETENEKLİ ÇOCUĞUN DRAMI "ALICE MİLLER "
Yıllar önce dostum Rabia 'dan alıp okuduğum ,içinde çok özel detayların olduğu zevkli bir eser.


BEBEK BAKIM SORUNLARINA MUCİZE ÇÖZÜMLER "TRACY HOGG"
Henüz edinmediğim , şiimdilerde bebek bekleyen bir doktor arkadaşımın yeni tavsiyesi, en kısa zamanda edineceğim.


İNSAN YAVRUSUNUN PSİKOLOJIK DOĞUMU "MARGERET S. MAHLER "


Şimdilik son olarak da henüz elime ulaşmayan merakla beklediğim bir eser. Psikiatriye düşkün fizyoterapist olan bir arkadaşımın tavsiyesi. Kuramcı bir yazarın , mevcut doneleri değiştirdiği iddia edilen bir esermiş. Okuduktan sonra mutlaka yorum yazacağım


NOT: Hamilelikle ilgili bir kaç kitap daha almıştım, hemen hemen hepsi benzer kitaplar. En güzeli Uçurtma Yayınlarının birinci kitabı "CANLIYIM GELİYORUM" du. Kitaplığınızda bulunsun istiyorsanız çeşit arttırılabilinir ama onun yerine gelişim ile ilgili kitapları çoğaltmak daha mantıklı bence , zaten hamilelik gelişimi netten de ayrıntılı ve çok çeşitli kaynaklardan takip edilebiliyor...

Hiç yorum yok: