12 Ağustos 2012 Pazar

HAFTALAR HAFTALAR

7-11 .HAFTALAR

7.HAFTA : İlk Muayene ,Heyecan Dorukta !!!

Hayatımda bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum,eşimin de heyecanı benden az değil görüyorum . Hiç vakit kaybetmeden muayene başlasın ,miniğimi göreyim istiyorum ve işte o an...
    Minicik bir kese ve içinde bir köşeye tutunmuş , henüz sadece yarım santimlik mucizemiz .Ve daha da artan heyecanın pik yaptığı an ,o minicik embriyonun pıt pıt atan kalbi. Gözyaşlarıma hakim olamıyorum. İmanım tazeleniyor. Bu minicik ,sadece yarım cm lik embriyonun kalbi atıyor , inanmayanlara hayretim artıyor ...
 Herşey yolunda çok şükür. Gelecek bir ay içerisinde hızlı gelişmeler olacakmış.
2. kontrol tarihimiz 17Mart.   Şükürle dönüyoruz .
     Haftalar geçerken ,iş devam ediyor . Bulantım yok ama müthiş bir uyku hali sardı. İş yerinden bir an evvel eve dönüp uyumak en büyük hayalim oluyor hergün . İçeride faaliyet hızlı nede olsa :)
 Kitaplara göre yavrumuz hızla gelişiyor, organ oluşumu çok hızlı , minicik bedeni oluşuyor. Daha duymasa da hissettiğinden emin olduğum için şimdiden konuşuyorum minik masumumla. Dualar ediyorum onun için...

11.HAFTA : KIPIRDAK BİR YAVRU GELİYOR GALİBA :)))

   2.kez kontroldeyiz. Şaşırtıcı derecede büyümüş yavrumuz. Başı , kolları ve bacakları belirgin ,minicik olsada. Hemde o haliyle kıpır kıpır. Sağa , sola dönmeler yapıyor.Birde beni çok güldüren sıçramaları çok tatlıydı. Boyumuz baş-popo mesafe tam 4cm olmuşuz :)))Maşallah yavrumuza ...



12-16. HAFTALAR

12. hafta Yavaş yavaş ilk trimesterin sonuna yaklaştığımız hafta ; kritik zamanlar geçtikçe rahatlıyoruz tabi. Gezmelere başladık :) Bulantımın olmaması çok güzel olmakla birlikte ,artan iştahıma engel olmayan ben ilk üç ay için fazla kilo aldım galiba :((
  13. Hafta : Çok erken biliyorum ama internetten gördüğüm güzel bebek eşyalarına dayanamayıp , unısex bir kaçparça aldım . Eve geldikleri günden beri ara ara gidip seviyorum onları .
14.Hafta :  3. Kontrolümüz  SECDE POZİSYONU
  Yavrumuz nazlı mı olacak bilmiyorum .Kontrolde  secde poziyonunda arkası dönük durdu da bir bacaklarını açmadı bıcırık. Cinsiyetini öğreniriz sanıyorduk ,bir sonraki kontrole kaldı :).  Boyumuz 7 cm' e ulaşmış bacak boyu hariç. Parmağını emdiğini gördüm bir ara , muhteşemdi . Artık istemli hareket ediyor . O minicik ellerini tuttuğum günler de  gelecek anneciğim inş. 14.hafta kontrollerimizde  ense kalınlığı v.s de normal şükürler olsun .
15.Hafta :  BÜYÜRKEN BENİ DE BÜYÜTÜYORSUN
  Yavaş yavaş elbilerim daralmaya başladı , alışveriş yapmam gerekiyor sanırım :)))
16. Hafta :  BİZİ DUYACAKSIN ARTIK
  Tam olmasada yavaş yavaş sesleri duymaya başladığı bir haftada kuzucuk. Artık daha dikkatli olmalıyız :)

17-21. HAFTALAR

17. Hafta : KISA BİR KAÇAMAK
Kongre bahanesiyle Ankara 'dayız. Dostum Rabia'nın minik kızını gördük.Bebeğimin arkadaşı minik Refia . Maşallah çok tatlıydı ve annelik arkadaşıma farklı bir hava katmıştı.Hayırla başıma inş.

19. Hafta :  DUALAR PEMBEYE BOYANSIN KIZIMIZ OLACAK!!!
Nazlı bebek süprizini yaptı . Bugünkü kontrolde bir kızımız olacağını öğrendik. Eşimde bende çok mutlu olduk. Bir anda pembeye döndü hayallerim. Mutlulukla birlikte ona örnek olma sorumluluğunu da şimdiden hissetmeye başladım. Eşimde bende bebeğim diye seslendiğimiz yavrumuza artık "KIZIM "diye sesleneceğiz :::)))
Minik yavru büyüyor maşallah yine kıpır kıpırdı.
21. Haftada ayrıntılı ultrasonumuz olacak ...

14 MAYIS 2012  ANNELER GÜNÜ HEDİYEM:))

Dün anneler günüydü, bugünse sabahı . Kızım bana ilk ve paha biçilmez hediyesini verdi. Bugün ilk defa hareketini hissettim ,hemde dakikalarca. Hiç bir mutluluğa benzemiyordu. Zayıf ama müthiş bir "Ben Burdayım" mesajı ...

22-26.HAFTALAR

21. Hafta : AYRINTILI USG

Yarım saatten fazla bir zamanda bebeğimizin bütün iç organları , el ,ayak ,sırt yapılarıını inceledi Doktorumuz. Çok şükür sağlıklı büyüyen bir kızımız varmış ve 370 gr olmuş:)


22.HAFTA :BABAMIZA SÜRPRİZ
Tekmelerimiz güçlendi ama bu güne kadar sadece ben hissediyordum. Yorgun argın nöbetten gelen babamız kızımızı severken bir selam çaktı miniğimiz. Eşimin yüzünü hiç unutmayacağım:)))
     Bugünkü kontrolde , pembe bulutumuzun 500gr olduğunu öğrendik. Haftasına göre gayet uyumluymuş. Doktor amcası beğendi:)
23.Hafta : HAMİLEYKEN KURDEŞEN DÖKMEK DE VARMIŞ :)
   Ürtiker oldum, ne fena birşeymiş. Kaşıntı mahfetti beni. ilaca başladım inş.geçer :(
24. Hafta :  İsmimize tam mutabakatla  karar verildi .
                       "ZEYNEP" olacak kuzumuzun adı .."BABASININ SÜSÜ"
25.Hafta :Hazırlıkları hızlandırdım. Kızıma çok güzel ciciler alıyoruz . İnş. sağlık sıhhatle giydiği günleri görmek en büyük duamız :))) Bu hafta tam olarak kurtuldum ürtikerden ,çok travmatik geçti ama bitti şükür.

26. Hafta : Bir kaç haftadır sesime tepki veriyor kızım , çok güzel bir bu duyguymuş.Yavaş yavaş babamız a da tepki veriyoruz maşallah. Hareketleri çeşitlendi iyice. Dönüyor, titriyor, sağa sola geçiyor , arada beni bir anda korkutsa da hiç şikayetçi değilim halimden. Durup dururken gülümsememe sebep bu durum etrafımdakiler tarafından garip karşılanıyor bazen :)

27-31. HAFTALAR

İşe gidip gelmek sıkıyor artık, zaten çok hasta da yok. Sıcaklar da bastırdı , geceler biraz zor geçiyor.
28. Hafta : Boyumuz yaklaşık 35 cm kilomuz 1kg olmuş. Maşallah.
Makat pozisyonunda duruyoruz şimdilik .33. hafta başı kontrolümüzde döner belki :)))

30. Hafta : KIZIMLA İLK TATİL
 Her ne kadar karnımda olsan da seninle tatildeyiz. Ramazan Ayı öncesi  4Günlük tatil. Biraz tedirginde olsam da yüzmek çok iyi geldi.İmkan olsa doğuma kadar hep yüzebilsem :((
31. Hafta :5.EVLİLİK YILDÖNÜMÜ
Eşceğizimle 5 Evlilik Yıldönümümüzü Çengelköyde güzel bir kafede  kutladık . Bu yıl her yıldan daha anlamlıydı çünkü, karnımdaki minik her dakika kendinin varlığını hissettiriyordu.
Şükürler olsun. Seneye de onunla ,kucağımızda cıvıldarken kutlamak çok keyifli olacak inşallah:)))

Hiç yorum yok: