27 Ağustos 2012 Pazartesi

34.HAFTA




 ZEYNEP'İN ODASI YERLEŞTİRİLİYOR





Dün annem , teyzem ve kuzenimle minik masumumuzun kıyafetlerini yıkadık . İstanbul'un nemli havası yüzünden saatler sonra kuruyan minicik ciciler akşama doğru anca ütülenebildi. Hatta bir kısmını bu sabah ütüledim ve yerleştirdim. Mis kokulu sevimli kıyafetleri minicik yavruma giydirdiğim günlerin hayali ve duasıyla yerleştirildiler .Dedemizin taktığı avize , emzirme koltuğumuz, halı ve perdelerimiz ile baya bir tamamlanan odamızın son halini daha sonraki haftalarda uyku setimizinde yerleştirilmesiyle paylaşmayı düşünüyorum:)))

akkalarımız :)))


34. Haftamızıda yarıladık. Bu hafta itibariyle yorgunluklarım arttı. Normalde belim hiç ağrımıyordu fakat bir kaç gündür gün içinde çok ayakta kalırsam ve yorulursam akşam yattığım yerden kalkmak zor olmaya başladı :). Bazasından dolayı yüksek olan yatağımıza çıkmak , ve tekrar doğrulup kalkmak da zorlaşan aktivitelerim arasında :)).Çok bir zamanımız kalmadı Zeynebimiz sağlık ve huzurla gelsinde bunlar da gebeliğin cilveleri halimden şikayetçi değilim.Bu arada sıcaklar gitti derken bir kaç gündür artan sıcaklıklar uykusuz geceleri getirdi tekrar , menapozlu teyzeler gibi ateş basıyor sular içinde kalıyorum :))) Bu arada ben bu zamana kadar göğüs pompası almamıştım ihtiyaç olmayacağını düşünüyordum. Kuzenimin eşinin açıklamalarından sonra dün Lansinoh'un manuel göğüs pompasını sipariş verdim.  .Son günlerde aldığım ürünlerden biri de lohusa şerbeti. E-BEBEK sitesinde evde hazırlanabilecek şekilde lohusa şerbet şekeri satılıyor. Anneannesinin hazırlayacağı bardak süslerimizle ikram edeceğiz inş.


Anneannemizin ördüğü pembiş yeleğimiz :)))


 
KİTAPLARIM DA GELDİ !!!


Bu kitaplarla birlikte daha önce paylaştığım , arkadaşımın tavsiyesi olan BEBEK BAKIM SORUNLARINA MUCİZE ÇÖZÜMLER isimli kitabım da geldi . Zevkle ve dikkatle okuyorum, faydalı  bir kitap. Çocuğu için bir sistem oturtmak isteyen , onun dilinden anlayarak ihtiyaçlarını karşılamak isteyen anne ve anne adaylarının ciddi faydalanacağı bir eser olduğu düşüncesindeyim ...

4 yorum:

Aşk-ı Beka dedi ki...

Maşallah küçük hanımın kıyafetleri hazırlanmış :) Güle güle kullansın inşallah. Sen de benim gibi tüm dolabı doldurmuşsun, benimki bazılarını giyemedi, inşallah seninki hepsini giyer canım, sağlıkla huzurla :)

Unknown dedi ki...

Canım dostum , annemlerde abarttığımı düşünüyor ama bakalım :( inş hepsini giyebilir .İnsan hevesleniyor ,aslında o sadece sevgi ve şefkate muhtaç bunları hatırlamayacak bile:)))

Aşk-ı Beka dedi ki...

fotoğraflardan hatırlar o da :)
takımınız da hayırlı olsun canım, kulpları sen mi değiştirdin? Sanki bu meleklere benzer kulplar görmüştüm paşabahçedemiydi nerdeydi hatırlayamadım, bi tane askılı kulp almıştım hatta.
sen değiştirdiysen güzel fikir olmuş :)

Unknown dedi ki...

sağol canım benim:) Aldığımız yerden uyku seti de almıştık , adamlar uyku setinde ki figürden kulp yapmışlar , takım oldu. Orjınalinde başka bir figür vardı :)büyüyünce değişmek için diğer top kulpları da duruyor tabi