13 Ağustos 2012 Pazartesi

32.HAFTA



  32. HAFTA
        DÖN DÖN DÖNENCE :)))









Cumartesi günü itibariyle 32. haftamıza girmiş bulunuyoruz.Artık bebeğimin baya büyüdüğünü ,bedenimin  gün gün değişmesinden anlıyorum .Hareketli olması beni çok mutlu ediyor ,çünkü onun sağlığını anlayacağım işaretlerin başında geliyor. Bu hafta itibariyle sıcaklar devam ediyor ama bugün çok siddetli bir yağmur yağdı ve etrafı serinletti çok şükür. Hazırlıklarımız hemen hemen bitti sayılır ufak tefek şeyler var elbette. Bugün de bebek arabamızı aldık :)Birde sevimli dönence. Nöbet ertesi uyumadan, oruç oruç bu alışverişe bizi götüren babamıza çok teşekkürler... (anne aceleci :(((

  Bebeğimizin  akciğer gelişimi devam ediyor. Hemen hemen gelişimi tamamlandı denilebilir ama sürfaktan seviyesi tam olması gereken düzeye henüz erişmedi. Kızım bazen elini yada ayağını öyle bir dayıyorki sanki çıkacak gibi oluyor.O anlarda bende parmaklarımı üstüne koyup onunla konuşuyorum sanki elini tutarmış gibi :) Bana tepki veriyor minik kızım. Gözlerimi kapatıp bu anın tadını çıkarıyorum.
Bu arada bebeğime uzun zamandır dinlettiğim müziklere alıştı , en çok da www.youtube.com/watch?v=oJk3Oo7gPMM baby mozart isimli bu klibi seviyor sakinleşiyor :))şimdiden tercihleri var bıdığımın. Bol bol Kur'an okuyup dinletiyorum ,herkese de tavsiye edebilirim...
    
    18.de kontrolümüz var , bakalım Doktorumuz neler söyleyecek???

Hiç yorum yok: